Werkzaamheden Vaalsbroek

Woensdag 6 september 2023 start aannemer BAM Infra Energie & Water Zuid met de aanleg van nieuwe elektrakabel aan Vaalsbroek.

Planning en werkwijze

We gaan vanaf woensdag 6 september 2023 starten met de werkzaamheden in uw buurt, die naar verwachting ongeveer 3 weken zullen duren.

De aannemer zal het weggedeelte opengraven, kabels leggen en de sleuf en montagegaten verdichten. Voor de veiligheid worden er borden geplaatst rondom het werkgebied. Uw woning/bedrijfspand wordt tijdens de werkzaamheden bereikbaar gehouden.

Te verwachten overlast en werktijden

Om de kabel aan te leggen zal gegraven moeten worden. Hierdoor kan enige geluids- en trilling overlast ontstaan. Ook kan door modder de stoep of straat vervuild raken. We zullen indien nodig de vervuilde locaties laten schoonmaken. Onze excuses voor het tijdelijke ongemak.

De werkzaamheden zullen uitgevoerd worden door aannemer BAM Energie & Water. De werktijden zijn van 07:30 uur tot 16:15 uur.

De werkzaamheden zijn afgestemd met de gemeente Vaals. De gemeente zal ook toezicht houden op de werkzaamheden

Contactpersoon aannemer

Uitvoerders namens BAM Infra Energie & Water Zuid:

dhr. Roy Lamers
telefoonnummer +31 6 55250141
e-mailadres roy.lamers@bam.com

dhr. Thomas Vranken
telefoonnummer +31 6 21467822
e-mailadres: thomas.vranken@bam.com

Roy Lamers en Thomas Vranken zijn op werkdagen tussen 08.00 – 16.15 uur bereikbaar. Voor informatie, vragen, aan- en/of opmerkingen kunt u contact met hen opnemen.

Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking.