Werkzaamheden asfaltvervanging

Op 29 augustus zal aannemer van de Kreeke in opdracht van de gemeente Vaals beginnen met het vervangen van het asfalt.

Deze werkzaamheden zijn essentieel om de infrastructuur in goede staat te houden en een veilige en comfortabele omgeving voor u als bewoners te waarborgen.

De werkzaamheden zullen voornamelijk ’s avonds en 's nachts worden uitgevoerd om de overlast zoveel mogelijk te beperken. De werkzaamheden zullen in twee fases worden uitgevoerd. Eerst zal het oude asfalt worden gefreesd, zodat de weg klaargemaakt wordt voor de nieuwe deklaag. De daaropvolgende nacht zal de nieuwe deklaag worden aangebracht.

29 augustus tot en met 1 september:

• 29 augustus op 30 augustus vanaf 19.30 uur tot circa 4.00 uur frezen asfalt.
  • 31 augustus op 1 september vanaf 19.30 uur tot circa 4.00 uur nieuwe asfalt deklaag aanbrengen.

De werkzaamheden worden uitgevoerd in deze volgorde:

• Koperstraat (vanaf de kruising Bergstraat tot aan de Lindenstraat).
  • Kerkstraat (vanaf de Maastrichterlaan tot huisnummer 11).
  • Beemderlaan (vanaf de Maastrichterlaan tot achter de parkeergarage).
  • Sneeuwberglaan (vanaf de kruising Beemderlaan tot achter de Burgemeester Rhoenstraat).

4 tot en met 7 september:

• 4 September (overdag): het asfalt op de Eschberg zal worden hersteld.
  • 5, 6 en 7 september (overdag): de Sacre Coeurstraat en de Lieve Vrouwestraat worden voorzien van nieuw asfalt.

Parkeren en parkeergarage

We willen u vragen gedurende de werkzaamheden uw auto niet in de bovengenoemde straten te parkeren. Tijdens de werkzaamheden in de Beemderlaan kan er niet in en uit gereden worden uit de parkeergarage van 29 augustus op 30 augustus en van 31 augustus op 1 september.

De bewoners van de Koperstraat mogen tijdens de werkzaamheden van 29 augustus op 30 augustus en van 31 augustus op 1 september parkeren op het von Clermontplein.