Evenementen

De gemeente Vaals bruist! Het hele jaar door vinden er allerlei evenementen plaats. Onder het kopje 'Evenementen in de gemeente Vaals' ziet u welke evenementen binnenkort plaatsvinden. Kom langs en geniet van de gezelligheid, lekker eten en drinken, kunst, cultuur en sport!

Maar Vaals is niet alleen een aantrekkelijke gemeente om evenementen te bezoeken, ook om evenementen te organiseren! Met naamsbekendheid in de verre omtrek en verschillende prachtige evenementenlocaties in de buitenlucht of in één van de binnenlocaties zal uw evenement gegarandeerd slagen. Wilt u een evenement in de gemeente Vaals organiseren? Klik dan op het kopje 'Een evenement organiseren'.

Wilt u meer informatie? Dan helpt de Evenementen Adviescommissie u graag verder!