Als u vermoedt dat er een telfout is gemaakt bij een stembureau of gemeentelijk stembureau bij het (op)tellen van de stemmen, dan kunt u dit van 30 oktober 12.00 uur tot 5 november 10.00 uur melden bij de Kiesraad, het centraal stembureau. Het gaat om meldingen van eventuele fouten in de processen-verbaal van de stembureaus en de gemeentelijk stembureaus of het digitale bestand van het gemeentelijk stembureau. Hetzelfde geldt voor de processen-verbaal van hoofdstembureaus, briefstembureaus en nationaal briefstembureau.
Meer informatie over hoe u een melding kunt doen.
Meer Tweede Kamerverkiezing 2025
- Uitslag Tweede Kamerverkiezing 2025
- Aanplakborden
- Wie mag stemmen?
- Stemlocaties
- Wanneer ontvangt u uw stempas?
- Geen stempas ontvangen of stempas kwijt?
- Meenemen bij het stemmen
- Wat als u wit stemmen maar u verblijft in het buitenland?
- Stemmen in een andere gemeente
- Wat moet u doen als u zelf niet kunt stemmen?